Rekomendacje dostarcza Ceneo.pl
  • Program Lojalnościowy

Informacje dotyczące Programu Lojalnościowego 

 

Program lojalnościowy to funkcjonalność umożliwiająca klientom sklepu internetowego zdobywanie punktów za zakupione produkty oraz wydawanie tych punktów podczas kolejnych zamówień.

Każdy zarejestrowany klient za dokonane zakupy otrzyma punkty w Programie Lojalnościowym. Ilość punktów zależy od wydanej kwoty w zamówieniu. Punkty są przyznawane w następujący sposób: 

Za każde 1 zł, klient otrzymuje 1 puknt. 

Np. Za zamówienie o wartości 100 zł przyznawane jest 100 puntków

Następnie, gdy klient uzbiera pewną ilość punktów może je wykorzystać do obniżenia następnego zamówienia.

Za każde uzbierane 30 punktów zamówienie obniżane jest o 1 zł. Np. 120 pkt = - 4 zł 

 

Zasady otrzymywania punktów: 

1. 1 zł = 1 pkt

2. 30 pkt = - 1 zł

3. Punkty przyznawane są w momencie, gdy zamówienie otrzyma status: Wysłane.

4. W przypadku anulowania zamówienia, punkty są kasowane.

5. Wartość zamówienia może być maksymalnie obniżona do 1 zł. (Czyli jeżeli produkt kosztuje normalnie 55 zł to klient, jeżeli posiada wystarczającą ilość punktów, może obniżyć cenę produktu do maksymalnie 1 zł.)

6. Punkty są także przyznawane w zamówieniu, w którym wykorzystano wcześniejsze uzbierane punkty. 

7. Ilość przyznawanych punktów może się zmieniać w danych okresach promocyjnych. Informacja ta, będzie podawana na stronie głównej lub/i na innych podstronach.